מטוס קל התרסק היום בסמוך למבוא ביתר

בנצי לייזרוביץ No Comments on מטוס קל התרסק היום בסמוך למבוא ביתר

מטוס קל שהמריא ממנחת במרכז הארץ לכיוון מצדה התרסק בסמוך ליישוב מבוא ביתר שבמטה יהודה | במקום נמצאו שני הטייסים כשהם ללא רוח חיים, חקירת האירוע תתחיל מחר

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות מטוס קל שהמריא ממנחת במרכז הארץ לכיוון מצדה ונותק עמו הקשר באזור הרי ירושלים, החלו כוחות רבים בסריקות אחר מיקום המטוס. כוחות משטרה של מחוז ירושלים ומשמר הגבול איתרו במהלך הסריקות את זירת ההתרסקות של המטוס הקל בשטח פתוח סמוך למבוא בית"ר בתחום המועצה האזורית מטה יהודה.

הדיווח התקבל מרשות שדות התעופה שסיפרו על מטוס קל ובו שני אנשי מוות שהמריאו מאזור מרכז הארץ, והיו אמורים לנחות באזור מצדה בסביבות השעה 10:30, לדבריהם, באזור שורש נותק הקשר עם הטייס. המטוס הקל, מסוג אולטרה-לייט שמצוי בשימוש בקרב טייסים חובבים.

לאחר, הפעלת אמצעים טכנולוגיים במטרה לאתרו לצד אנשי סריקה רגלית ביניהם מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה של המשטרה, שוטרי מחוז ירושלים ומשמר הגבול, בפיקודו של מפקד תחנת מטה יהודה, איתרו במהלך הסריקות את זירת ההתרסקות של המטוס הקל בשטח פתוח סמוך לישוב מבוא ביתר בתחום המועצה האזורית מטה יהודה.

גורמי רפואה שהגיעו לזירת ההתרסקות קבעו את מותם של שני תושבי מרכז הארץ שהיו בשנות ה-30 וה-60 לחייהם, ונמצאו על ידי השוטרים בזירה. חקירת המקרה החלה ותתבצע על ידי רשות שדות התעופה בסיוע משטרת ישראל.



0 תגובות